Skansen



Är jävligt trött så det får bli ett kort inlägg


Blev torsk med 4-2 mot ett grymt tumba, men vi hade lika gärna kunnat vinna. Tyvärr har vi aldrig den turen med oss.
Fick sitta på bänken hela matchen med b-laget också. Fick komma in som reserv precis innan matchen, men det blev tyvärr inget spel.

Idag var vi på skansen med naturgruppen. JÄVLIGT TRIST!
Men det var ändå mysigt. Sen drog jag till min moster där min låtsaskusin tog studenten och sen träning. Sen jag kom hem har jag bakat världens godaste kladdkaka som jag sk ta med till klassen imorgon, hoppas det uppskattas.


Imorgon får ni stryk B-klassen, för vi, SMEK07A är bäst!

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0