Soligt



Okej, det här med bloggandet gick inte särskilt bra. Men idag har jag faktiskt något att skylla på!
När jag vaknade vare frukost, och eftersom moppen krånglar så kom jag på en helt briljant sak; Jag frågade min kära far varfan min cykel stod och om den funkar!

Efter lite krångel och upppumpning av däcken bar det av mot Stuvsta IP. Först drog jag till illen där grabbarna satt o käka, sen drog vi till IP. Simon hade lånat nyckeln av sin far till a-lagets omklädningsrum, så vi dunkade musik och sen drog vi ut o lattjade. Efter ett tag gled 2-3 brandbilar förbi, och in marscherade 9 brandmän. Vi frågade om match och mycket riktigt blev det match, en jävligt jobbig sådan.
SÄRSKILT NÄR SOLEN SKEN SÅ JÄVLA SKÖNT FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ VÄLDIGT LÄNGE!

En tung cykelfärd hem, och sammanlagt blev det över 1,5 mils cykling och cirka 2 timmar fotbollslirande.
Hem o duscha, käka grillat och sen dra till tmL för att kolla på U21-EM. Jävligt synd att spanien inte gick vidare, men england och tyskland är duktiga.


Får slänga in en bild så att det inte blir alldeles för mycket text.
Såhär går det när det blir lite för mycket alkohol.. Fast inte för min del!
Klockren bild!






IMORGON ÄR DET SVERIGE - SERBIEN! TAGGAAAAAAAA!!!
Och på tal om morgondagen så fick jag sms idag. Komiskt? Nejnej, utan det var förfrågan om jag kunde döma en match just imorgon, och en på onsdag. Självklart kan jag det! Vem tackar nej till 400 kr på två timmar för att springa runt i det underbara vädret och blåsa lite i en visselpipa?


Vad hände förra veckan då?
Jaa ni, eftersom vädret sugit fet pung så har jag mest suttit inne och kollat på fotboll. Alltid lika mysigt men kan bli segt om man är ensam i flera dagar. Jag har varit i stan, jag har varit hemma hos gårde och chillat galet, mysigt som fan! Sen så har det faktiskt inte hänt särskilt mycket mer.

Vad ska man då se fram emot? Jo nu ska ni få höra;
- Imorgon äre Sverige - Serbien i U21, nu jävla ska det jublas!
- På fredag ska adde ha middag för att fira hans och tmLs 18årsdagar.
- Kl 5 på morgonen dagen efter middagen åker jag, gårde, chris och adrian till åhus och chillar gaaaalet i en vecka.
- Veckan efter är det hårdträning inför gothia.
- GOTHIA! Årets absoluta höjdpunkt!

Joooo ni förstår, det finns mycket att se fram emot den närmsta månaden. Kommer bli sjukt underbart!

Får bara se till att skriva lite oftare så att det inte blir såhär långa inlägg igen, för faktum är att det är både jobbigt att skriva och läsa sånt.

Dock alltid lika trevlig att skriva kl 3 på natten. Rekommenderas!

Ciaoooooooooooooooooo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0