Stundenter




Gårdagen var en bra dag. Jag fick veta alla min betyg, och såhär blev det under mitt andra år;

- 8 MVG
- 1 VG
- 1 G

Det lönar sig att inte sova, hahaha!


Idag var jag ledig, men fick ändå gå upp jävligt tidigt, för de va enda tiden söta Jennifer kunde hänga med mig och handla fotbollsskor. Men snällt av henne!

Jag kom nyss hem från centrum, där jag kollat på Sjödals utspring och kollat på alla flak. Man blir ju jävligt dränkt i öl och champagne även om man bara står och tittar, det kan jag lätt säga.
Fan vad man ångrar att man inte hoppade på nån av flaken, fast jag försöker se det positivt istället; Jag kommer vara sjukt laddad inför nästa år då det är min tur!



Ikväll ska jag på slutskivan för hgy, sjödal och östra. Kommer bli jävligt najs! Synd bara att man ska upp tidigt imorgon och jobba, men det är smällar man får ta!

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0