Brist på tid



Okej, jag har kommit fram till att det är någonting fel med mig. Det spelar liksom ingen roll om jag sover 2 timmar eller 14 timmar, jag är alltid lika trött, och det är alltså så trött så jag måste sova 2-3 gånger under dagen. Börjar bli riktigt jobbbigt faktiskt.



Men nu till lite roligare saker.
Jag har fått jobb. Arbetsintervjun gick tydligen bra, vilket jag kände totala motsatsen till. Men jag fick det i alla fall och nu ska jag alltså slita fram till midsommar för att samlar ihop pengar till sommaren. Känns både kul och tråkigt.



Det tråkiga är att jag kommer missa en eller två träningar varje vecka på grund av det här. Dessutom kommer pluggtiden bli betydligt mindre. Som tur är så är innebandysäsongen över, så där kan jag förhoppningsvis slappa lite.



Fick ett samtal idag också, en tränare som ville att jag skulle döma deras match på söndag. Jag va fett taggad men sen kom jag på att jag ska på träningsläger hela helgen. Känns ju trist att gå miste om 250 kronor, men nu blir ju vädret bättre o bättre så det kommer antagligen komma fler samtal, förhoppningsvis.

Som sagt, det är brist på tid. Att hinna gå i skolan, plugga, träna två sporter, jobba och döma fotbollsmatcher, och dessutom hinna med ett socialt liv. Det kommer bli en sjukt stressig vår, men förhoppningsvis blir det den bästa!



På tal om vädret, fyfan vad jag är väderberoende. Lite sol och ett antal plusgrader idag och jag sken upp som solen själv hela dagen. Så jäääävla härligt med vårkänslor. Nu kan man äntligen börja träna fotboll på plan och slippa frysa ballen av sig hela jävla tiden. Hoppas bara utav hela mitt hjärta att det inte snöar nå mer igen.


Hahaha ännu en bild som visar hur våra mattelektioner ser ut när vi ska lösa potensfunktioner;



Hahaha, fyfan vad jag älskar vår klass ibland! Hoppas den här våren blir lika underbar som den förra!



Nu blire scrubs och plugg, ciao<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0