Busy vecka



Herregud nu är jag helt död asså, varför kommer ni få reda på senare.
Fick G i matte B, känns ju rätt kasst men ändå väntat.
Skrev prov i Naturkunskap idag, och jag både tror och hoppas att det blir ett MVG.


Det är i såna här stunder som man bara har lust o byta favoritlag asså. Milan som ska vara en av världens största klubbar, med bäst ekonomi och flest internationella titlar, har inte vunnit en match på snart en månad, och när de ska vara med och fajtas om en finalplats i Champions League så åker de ut i 16-delsfinal i UEFA-Cupen. Det är ju ren skam! Ut med allt gammalt och in med nytt och fräscht!!!


Okej, nu till min tuffa vecka, börjar med lördag från förra veckan;
Lördag; - Vakna klockan 7 efter att ha varit på festoch lira innebandymatch.
Söndag; - Samma sak igen, fest på lördag, vakna kl 7 och lira innebandymatch. Sen fotbollsträning 3 timmar efter.
Måndag; Skola, innebandyträning.
Tisdag; Plugga hela dagen
Onsdag; Plugga, fysträning med fotbollen, plugga halva natten
Torsdag; Bollspel kl 8 på morgonen, skriva prov, asjobbig idrottslektion, komma hem klockan 5, somna i datorstolen, träna innebandy.
Fredag; Skola, stan, 18årsfest o kröka sönder!
Lördag; Vakna upp, förhoppningsvis inte bakis, titta på fotboll, börja föra och sen 18årsfest igen.
Söndag; Två innebandymatcher start klockan 10 och sen fotbollsträning


Fyfan asså, det måste ha varit flera år sen jag hade såhär fullt upp. Det är sjukt jobbigt att träna hela tiden, prestera i skolan och umgås socialt, men det är ändå väldigt mycket roligare än att bara sitta hemma och tråka. Hoppas dock på en lugn period ganska snart.


Ser fram emot helgen sjukt mycket, jag och gårde ska ha så jävla kul!

Ciao<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0