Gamla inlägg



Det blev ingen arbetsinterju igår, utan jag var där idag istället.
Gick helt okej, och dom skulle höra av sig på måndag. Jag både vill och vill inte ha jobbet. Det är jobbigt när man inte kan bestämma sig.


Hade bara uppsatsskrivning igår och efter det drog vi och bowlade för att fira Carros födelsedag. Tyvärr så suger jag kuk på bowling men det var mysigt ändå.
Träning på kvällen och man var ju inte särskilt rapp i benen efter 2 matcher på söndagen.


Champions League ikväll. Jävligt synd att Juventus åkte ut, hoppades verkligen på dom. Real Madrid ska ju bara ta och skämmas riktigt mycket. Fyfan asså, sammanlagt 5-0 till Liverpool. SKAM!
Och då ska vi inte ens tala om stackars Sporting. 12-1 torska dom med över två matcher. Dags att byta ut alla defensiva spelare?


Dom senaste dagarna har jag varit sjukt trött hela tiden. Kanske inte så konstigt eftersom jag tränar, lirar match och festar hela tiden, känns det som i alla fall. Dessutom blir det lite sömn eftersom jag måste plugga rätt ofta. Men det gäller bara att hålla ut. En god vän påminde mig om att läsa lite gamla inlägg i min blogg, och helvete vilka härliga tider det var när vädret var bättre. Det var fortfarande jobbigt med skolan och allt, men bara den grejen att vädret var så underbart verkar ha haft en stor effekt på mig.
Dessutom skrev jag så otroligt mycket bättre i bloggen förut. Intressantare saker, tankar, känslor, och så skrev jag oftare också. Om man ändå kunde skruva tillbaka tiden..


En annan sak jag observerade var när B-laget inte fick tag på mig till en match så skrev jag;
"Känns ju kul att man satt hemma och stirrade in i väggen en hel dag när man istället kunde lirat match. Aja det är sånt som händer men från och med i höst kommer det nog gå bättre."
På något sätt känns det som att om jag inte hade skrivit det där så hade jag inte skadat knät sista dagen på sommarlovet..


Nej nu måste jag faktiskt ta och plugga in lite glosor.
Ciao<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0