Hektisk vecka



Oj, här sitter man igen och skriver. Känns som om det var evigheter sen, även fast det bara var lite mer än en vecka. Har faktiskt saknat att skriva lite, men nu ska ni få veta varför det inte har hänt.


Det började, som ni säkerligen förstod från förra inlägget, med träningsläger hela förra helgen. Jag har aldrig sprungit så mycket i mitt liv, men vi hade skitkul även fast det var enormt jobbigt. Efter en sån helg orkar man inte sätta sig en söndagkväll och skriva i bloggen.


Måndag tisdag onsdag var det skola, jobb, komma hem kl 10 och sova. Därför blev det inget inlägg som dagarna. Jobbet var inte alls min grej så jag sa upp mig på onsdagen. Ångrar mig inte det minsta. Kändes inte riktigt som min grej att sitta 3 timmar varje dag och bli utskälld på telefon.


Torsdagen var bara helt jävla underbar. Först fotboll på morgonen på bollspelslektionen, sen 2 slappa lektioner uppe i skolan, och sen ner och lira innebandy på idrotten.
Efter idrotten var det den ökända FEK-lektionen på 2½ timme. Kom 40 minuter sent till den, jobbade seriöst i typ 10 minuter, och sen började det roliga;

Den lektionen håller till på fjärde våningen i skolan, och fönstrena är precis ovanför skolans entré. Självklart får busungarna Emelie och Miranda för sig att hämta muggar med vatten från toan och kasta på folk som går utanför. Sagt och gjort; Jag, Sebbe, Ivan och Stefan joinar och börjar flänga. Helvete vad kul man kan ha med lite vatten och höjd. För att bli ännu mer effektiva fyllde vi en stor hink med vatten och fyllde på från den istället för att springa till toan hela tiden. Tyvärr hann vi inte med slutnumret, att hälla hela hinken på någon, innan en studierektor på skolan och båda biblotikarierna uppfattade vårat hyss och kom upp och skällde ut oss.
Men det var helt klart värt det, så underbart kul man kan ha på en ekonomilektion asså!
Och nästa vecka kommer det bli ännu bättre!


Gårdagen var underbar. Eller den började ju segt med högskoleprovet, men därefter blev det bara bättre. Först lira match med laget, slutade 2-2, därefter kebab med grabbarna på nyöppnade illen. Därifrån drog vi till Adrian och lirade fifa och kollade på Sverige matchen. Helt jävla fucking underbar dag! <3


Dock jobbigt att upp klockan 8 idag och döma två fotbollsmatcher, men man tackar ju inte nej till 400 kronor för att springa runt och blåsa lite i en visselpipa!

Så jävla underbart att vädret börjar bli bra och att tiden flyttats fram en timme. Från och med nu kommer livet bara bli bättre, det kan jag lova! Och jag lovar att skriva oftare, mina kära läsare!
Nu ska jag käka och kolla på tv resten av kvällen.



Ciao<3







Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder mannen! videoklipp..whatever! det blir så grått o tråkigt annars ;)

2009-03-30 @ 21:43:39
Postat av: Anonym

De kommer :) Jag måste komma igång igen med bloggandet bara <3

2009-03-30 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0