Sjukt jobbig helg



Får väl börja med att be min söta vän Rebecca om ursäkt för att jag är dryg.
Förlåt! Jag lovar att det inte ska ske igen :)



Fyfan asså, det kostar att ligga i. Både pengar och energi.
Efter att jag drog till skolan i fredags så va jag knappt hemma på två dagar. Fest både fredag och lördag, både förra helgen och den här helgen, plus 2 matcher varje helg. Jag orkar inte längre. Tänkte ta det lugnt nästa helg men då är det fest igen. Nästan så man vill tacka nej, men statusen lär ju sjunka då. Får se hur det blir.


Däremot har det ju varit otroligt roligt! Speciellt igår, fan vad jag och Gårde fucka ur. Dansade i flera timmer och hade sjukt rolig. Det är så det ska vara!


Imorgon är det uppsatsskrivning på svenskan och jag borde ha läst in min lite för cirka 4 timmar sen. Men jag har varit så jäääävla seg. Somnade direkt när jag kom hem efter matcherna idag, och sen har jag bara varit allmänt slapp.
dags att ta tag i det nu.



Arbetsintervju imorgon också, håll tummarna!


Ciao<3






Kommentarer
Postat av: Linda

skulle du vilja ha en flickvän nu? :)

din blogg är jättebra!

2009-03-09 @ 23:05:25
Postat av: Bobo

Ja det skulle jag, har velat ha flickvän i flera månader nu.

Tack så mycket! Kul att höra :)

2009-03-10 @ 00:17:55
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Linda

Du hittar nog någon, om vi säger såhär så vet jag någon.. men hon är bara osäker på om du vill samma sak med henne, för det verkar enligt henne inte så.. :/

2009-03-10 @ 18:42:16
Postat av: Bobo

Ja men jag kan ju inte bara bli tillsammans med första bästa som gillar mig eller hur? Jag måste ju känna något tillbaka. Och den du snackar om kommer aldrig få reda på hur jag känner om hon aldrig berättar för mig hur hon känner.

2009-03-10 @ 23:22:17
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Matilda

om hon redan har gjort det då fast din mobil kanske inte fungerade ellet något, för hon fick inget svar..

2009-03-11 @ 22:40:40
Postat av: Bobo

Då får hon väl ta och prova igen! :)

2009-03-11 @ 22:51:22
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0