Stuvsta IF 1-0 Rosenrövarna



Började dagen med att vakna klockan 8.10, samma tid som jag egentligen skulle ta bussen. Skönt att få skjuts dock. Chill engelska, chillmatte, sen håltimme och fotboll på bollspelslektionen. Inte kul att ha benhinneinflammation, speciellt inte när man ska springa på hårt underlag.


På naturlektionen skulle vi kolla på en jävla film om majs, och jag spenderade den tiden med att effektivt ta igen bristen på sömn.


Hem o laga mat; pasta med kycklingbitar, favoriten!
Därefter fotbollsträning där tränaren lackar och drar hem för att vi bara är 9 man, vilket ändå är väldigt bra för att vara vårat lag. Till slut blev vi iallafall 13 stycken och körde själva.

Efter att ha kört en stund kom laget som tränade på andra planhalvan fram och frågade om vi ville lira match mot dom. ett division 6 lag vid namn Rosenrövarna, som bestod av cirka 13-14 stycken 30+ gubbar. Riktigt jävla hårt spel och högt tempo, men vi höll undan och kunde till slut vinna med 1-0. Fyfan vad bra grabbar!! <3


Imorgon börjar jag egentligen 1, men ska vara i skolan 12 för att jobba med ett arbete. Ändå skönt att börja så sent. Nu ska jag gå och lägga mig och bara njutaaaaa!


Njut av den här så länge;






A domani!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0