Trött och seg



Har fan inte skrivit här sen i tisdags. Det känns ju riktigt illa om jag ska vara ärlig. Jag VILL skriva varje dag, flera gånger om dagen till och med, men det blir bara inte så. Nu längtar man ju tillbaka ännu mer till då man skrev så otroligt mycket bättre.


Har inte hänt så mycket i veckan. Fick VG+ på fekprovet. Så jävla kass lärare vi har asså. Hon hade sänkt betyget på typ 20 pers i klassen. Först skrivit ett betyg och sen ändrat det. Så jävla kasst.
Religionprov på fredag också. Känns som att det kommer bli en hel del nattplugg den här veckan..?


Lirade dom två sista matcherna för säsongen i innebandy igår och idag.
Igår gick det ju åt helvete, torsk mot vendelsö med 11-2. Idag gick det aningen bättre. Vi va grymma, fast vi släppte in massa mål på kontringar, 7-7 blev slutresultatet.
Jag fick min första poäng någonsin i innebandy idag, en grym assist till 2-1 målet. Kändes bra att avsluta säsongen med en poäng.


Va på fest igår också, blev en impulsgrej, var mest seg och trött men kände för att dra ut. Drog dit med max, och det var rätt sjukt. Kände bara två tjejer där, men alla va otroligt trevliga. Den första sjuka grejen va en kille gick förbi mig, så stirra vi på varandra i typ 10 sekunder utan att säga något, sen säger han "Du lirade idag va?" Jag ba; "ehh... aaaaaaaaa, du me?"
Haha, det var två killar från vendelsö som vi mötte på dagen som va där. Astrevliga dudes!

Det andra sjuka var att helt plötsligt kom grannan från lägenheten mittemot plötsligt över med ett vinglas, precis när jag skulle pissa, när jag kommer tillbaka så ser jag att grannens ytterdörr öppnas, och där står max. Jag går in dit och då sitter det typ fem stycken 40-åringar i soffan, och så står det typ 10 pers från festen jag va på och sjunger singstar.
Hahahaha de va den första tvålägenhetsfesten jag varit på, grymt kul!


Milan tog en viktig seger idag, 5-1 borta mot siena. Pirlo, Pato x2, Inzaghi x2. Underbart!!
Hoppas bara att Fiorentina känner för att hjälpa oss och slår Inter ikväll.


Nu ska jag slappa i sängen med kexchoklad och päronsaft för att försöka bli av med tröttheten. Vem sa att sömn är bra? 
Ciao<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0