Allvarligt fel



Inte en optimal början på veckan. Eller?
Hade ju ingen engelska igår, så första lektionen skulle vara matte kl 10.20, men då kommer inte läraren. Vi går ner till matsalen och läraren kommer dit 20 minuter efter. Han hade tydligen glömt bort att vi hade lektion.
Så istället för att sova ut och börja kl halv 2, fick jag sitta i skolan från kl 10 och sega!


Blev träning på kvällen sen. Sjukt bra tempo även fast vi inte var så många, och det gick även bra för egen del, så det var askul!
Samma på träningen med B-laget idag. Skönt som fan!

Däremot är jag helt död i benen nu, så det blir vila imorgon. Skön, välförtjänt vila!




Taggad på lite fjortismusik? Haha, lovar att ni kommer digga den om ni lyssnar på den 2-3 gånger!






Seriöst det måste vara något allvarligt fel på mig. Även fast jag sover mer än 8 timmar så är jag cptrött hela jävla dagarna. Fattar inte vad jag ska göra för att för en gångs skull vara pigg en hel dag. Har du några bra tips så får du fan belöning!



Arrividerci!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0