Fan!



Fan också! Även fast jag försöker skriva oftare, och faktiskt lyckas med det ibland, så blir det ändå att jag struntar i det ett par dagar. Jag tänker på det men det blir aldrig av.

Ungefär som när jag varje kväll bestämmer mig för att lägga mig tidigt, men ändå så går jag och lägger mig 2-3 timmar senare än planerat.

Jag har verkligen ingen vilja när det gäller vissa saker.
Som typ plugg. Fast när det gäller plugg så är det väl inte särskilt många som har viljan. Men hur najs skulle det inte vara att ha det? Att närsomhelst utan bekymmer bara sätta sig och göra det som ska göras, så man blir av med det istället för att sitta o kämpa dom sista dagarna, eller sista natten som det så ofta brukar bli för egen del.

ILLA BOBO! JÄVLIGT ILLA!


Fan va skönt o skriva på natten dock. Man bara babblar på. Det är ju skönt det också, att bara kunna skriva av sig. Tyvärr tänker jag alldeles för djupt när det gäller känsligare saker, så jag avstår nog från att ta mig in på sånt just nu.


Blev en skön träning idag. Även fast det gick jävligt dåligt personligen så kändes det ändå bra på något sätt. Känns som om jag har höjt min lägstanivå. Underbart!


Imorgon ska jag döma en match och sen dra på fest. Förhoppningsvis kan jag få lite plugg gjort under dagen. Någon som känner sig taggad på att heja lite på mig så jag kommer igång?
Dock är det FEST-delen jag är mest taggad på. Ska bli skönt o komma ut o träffa lite folk, kanske skaka lite på rumpan också.
Wish me luck!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0