Fotboll, fotboll och mera fotboll



Fan den här långhelgen har ju sprungit iväg känns det som. Fast jag har ändå hunnit med rätt mycket. Jag har bland annat varit på fest, tjänat 1200 kr och spelat match.

Fast vår match ska vi nog inte prata om. Torsk med 4-2, och jag har aldrig sett en sämre domare i hela mitt liv. TIll och med den norska domaren i Champions League semin mellan Chelsea - Barcelona skulle framstå som en grym domare jämfört med den här pajasen.

Men nu orkar jag inte lägga ner mer energi på att vara irriterad över såna saker!
Har tyvärr inte blivit särskilt mycket plugg den här helgen. Dock är det bara 2 saker kvar, och dom måste jag göra bra ifrån mig på känner jag. KÄMPA BOBO!


Har ju som sagt lirat match, men även kollat på en hel del fotboll, och varit domare i 4 matcher, så fotboll får jag helt enkelt aldrig nog av.
Världens mest eleganta spelare spelade sin sista hemmamatch idag, PAOLO MALDINI!
DU ÄR KUNGARNAS KUNG OCH DU KOMMER ALLTID ATT FINNAS I MITT HJÄRTA!


Klockren bild med kungen av Milano och prinsen av Rom;






Den kommande veckan kommer nog gå som en bergochdalbana. Känner på mig att träningarna kommer gå dåligt. Dessutom ska vi orientera på tisdag. FYFAN VAD JAG HATAR ORIENTERING!!
Det är seriöst det tråkigaste som finns! Jag kommer aldrig i mitt liv gå ut i skogen, fan ska jag kunna det för? Ska fan ta med mig en GPS och underlätta för mig själv!

Men på onsdag är det Champions League final mellan Barcelona - Manchester United. Det ser jag fram emot. Sen så åker tmL bort på onsdag och blir borta i 24 dagar. Trist som fan! Får hoppas att det händer något kul under veckan, något oväntat som man blir sådär allmänt glad av.



Förresten, såhär kan det se ut när man kommer hem och ser att mamma har bytt lakan o sånt. Vet inte varför men känner att det var fint, så jag måste lägga ut en bild på det;






Nej nu måste det fan bli sömn om jag ska orka med morgondagen. Har ju inte blivit särskilt mycket sömn i helgen så.







Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fria

typiskt killdesign :D

2009-05-25 @ 01:12:14
URL: http://friakoroly.blogg.se/
Postat av: Bobo

Ehm, jag är kille..? :P

2009-05-25 @ 15:47:11
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Kim

Tveksamt Bobo, tveksamt! ;D

2009-05-26 @ 01:08:57
URL: http://jagharsvaltmittsuddgummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0