Fuskande och sovande



Kan ju börja med att gratta Malin och Amanda på 18årsdagen!
GRATTIS SÖTNOSAR! Äntligen stora flickor! Bara ett halvår kvar för mig...



Matteprovet gick ju galant! Har man facit med svar och uträkningar till hälften av alla frågor så går det ganska lätt faktiskt, ni borde prova det om ni har svårt med matte!

Eftersom jag satt uppe till kl 4 på morgonen och pluggade matte och skrev en fördjupningsuppgift i bollspel så blev det bara 2 timmars sömn, så igår när jag satte mig på bussen o skulle åka hem råkade jag somna och åka till vårby gård. Inte särskilt kul!


Blir en hel del pluggande veckorna framöver också. Självklart ska alla prov och arbeten äga rum samtidigt. Men det är bara att kämpa!
Som tur är finns det ju vissa dagar som är roligare, till exempel nu på lördag.
Då har vi match kl 12 mot GT76 på bortaplan, UTAN tränare. Sen blire en kebab på det, och efter ska vi förkröka och sen dra på 18årsfest. Kommer bli grymt!



Förresten, om ni har några bra tips på härliga låtar äre bara att höra av sig. Jag börjar tröttna på att lyssna på samma låtar om och om igen..



Nu måste jag tyvärr plugga lite företagsekonomi innan jag ska träna med b-laget. Efter är det avgörande semifinal i Champions League mellan Arsenal - Manchster United. Skön kväll!


Ciaoooooo<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0