Sex & samlevnad



BARCELONA ÄR MÄSTARE I CHAMPIONS LEAGUE!
Fan va skönt att inte United tog hem det i år igen!


Har blivit en hel del mvg;n den här veckan!
Började måndagen med MVG i bollspel.
Igår fick jag mvg på engelska nationella speaking. Senare på dagen fick jag mvg på provet i marknadsföring, och samma lektion så fick vi reda på att min grupp vann "tvålen", en uppgift i marknadsföring.
Tyvärr så förstördes dagen av den sista lektionen, svenska, där det går åt helvete för mig.



Idag blev det mvg i Idrott, vilket jag inte trodde att jag skulle få, så det var jävligt kul!
Men dagens höjdpunkt var ändå naturkunskapen. Varför då? tänker ni säkert.
Jo, därför;






AIK-VINST I DERBYT!
Många positiva saker den här helgen!



Tänkte plugga idag.
Hur gick det? Åt helvete som vanligt. Jag orkar verkligen inte kämpa nu den sista biten. Har 3 grejer kvar, inte 2 som jag skrev förut, men jag är så jävla trött på skolan så jag vill bara sluta redan nu. Fast det vill nog många.
Men bara ha sommarlov, jag vill egentligen inte sluta gymnasiet, aldrig vill jag sluta gymnasiet.
ÅNGEST!!!


Är ledig imorgon som tur är. Ska försöka sova länge och sen ta tag i studerandet. Hoppas på trevliga kvällsaktiviteter också.
Ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0