Slutkörd men taggad



Fuck asså, jag däckar ju redan vid klockan 9 på kvällen. Vad kan det bero på?
Jo det mest troliga är för att jag har pluggat varenda jävla dag, 5 dagar i sträck, halva nätterna dessutom. Sen så har jag även tränat 3 av 4 dagar den här veckan. Fast det är bara jävligt skönt!

Som tur är så har jag inte behövt plugga nåt idag, utan har bara nationella i engelska imorgon. Hoppas det är skönt väder så man kan mysa imorgon.


Chelsea - Barcelona igår... Fyfan vilken match!!


Jag har sett fram emot den här helgen under hela veckan. Imorgon fredag har jag ingen aning om vad jag ska göra, men någonting dyker säkert upp.
På lördag däremot, då smäller det!
Match kl 12 på gubbängen mot GT76, sen kebab med grabbarna. Därefter ska vi föra hos NP (hahahah!) och sen är det 18-års fest som gäller!
Helvete vad kul! Fotboll och fest, kan det bli bättre?!



Grymt skön låt;







Förresten! Har ni hört ryktet?
Det sägs att jag är påväg att starta en till blogg med en väldigt nära och kär vän till mig.
Undrar vad det kan resultera i?
Återstår att se...


Nej nu blir det sovaaaaaaaa!
Måste ju tagga till inför fuskandet med min favoritpartner på engelska, min käraste Ivan!
Hahahah!
Ciao<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0