ARG!



Ingen särskild lyckad dag idag. Lyckades somna på alla lektioner. Fast på multimedian kom jag ändå en bra bit på en hemsida som jag håller på med, kändes ganska okej med tanke på att jag inte hade sovit.


Nationella i Svenska B på onsdag; INTE NAJS!



Sen kom ju självklart dagens höjdpunkt.
Två timmars håltimme. Jag satt helt ensam i skolan, somnade en halvtimme ungefär, och sen när jag går till lektionen så får vi veta att lektionen är intälld! TVÅ JÄVLA TIMMAR ÅT HELVETE!!!









Imorgon får vi veta om vår affärsplan blir nominerad av läraren att skickas in till UF. Självklart hoppas jag på det, men ändå inte, för då innebär det en jävla massa timmars övertid igen!
Ganska mycket att göra den här veckan också. Inte särskilt najs.
Dock blir det gymnasietmässan på fredag, blir nog ganska kul!



Fick precis mail från Innovation Camp. 100 deltagare från Sverige, Norge och Finland. 13 stycken av dom är från Stockholm och 8 av dessa är från vår skola. DET är ganska coolt måste jag säga!



Nu ska jag iväg o träna innebandy.
Ciao!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0