Härlig dag!




Hörni! Jag hade fel.
JAG FICK 3 POÄNG PÅ MATTEPROVET! Hahahaha! Helt sjukt asså. Fattar inte hur det gick till. Långt ifrån G men jag är hur nöjd som helst!


Dessutom fick vi lämna in alla våra svenskaböcker idag! Helvete vad glad jag blev när läraren sa det. Kändes fan som julafton! Dessa böcker har plågat mig i 2 år, dom har varit det värsta i hela mitt liv sen jag började på gymnasiet! Dessutom fick vi lira fotboll på fotbollen, bara grabbarna. Ganska kul faktiskt!



Eftersom innebandyträningen var inställd idag så gick jag upp extra tidigt för att köra ett riktigt ordenligt pass på gymmet. Jävlar vad jag tog ut mig, orkade inte ens köra klart det jag hade tänkt. Orkade helt seriöst inte lyfta en enda vikt till.







Nu sitter jag, klockan 01.11 och skriver ett jävla pressmeddelande som ska in imorgon. Somnade ju självklart framför teven och sen så har jag haft ett väldigt trevligt samtal med SötisSara, så det blev lite sent. Det är bara så jävla synd att man inte kan skriva lika snabbt och effektivt som man skriver här i bloggen...


Nej fan, ska ju upp om 6 timmar. Dags att kötta!
Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0