Helnatt!



Klockan är 07.21 och jag har inte sovit över huvudtaget inatt. Jag skulle sitta uppe och skriva en jävla uppsats som skulle in för 3 veckor sen, men då jag precis fått kontakt med en gammal vän som jag tappade kontakten med för över 2 år sen så satt vi och pratade i telefon i flera timmar. Den här människan är helt jävla underbar, det ska ni ha klart för er!


Nåväl; ett par etanolhaltiga drycker senare så är skiten nu klar, och jag har absolut ingen aning om den håller g-nivå eller mvg-nivå. Den som lever får veta.


En sak jag dock är säker på är att alkohol löser alla problem.
DRINK & STUDY !!


Nu ska jag äta frukost och dra mig mot skolan. Vem ser inte fram emot en mattelektion på måndag morgon efter en sömnlös natt?!

Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0