Höstlovet!



Jaaaaaa nu känner jag mig hemsk! Jag vet att många gått in på bloggen nu under lovet och hoppats att jag skrivit någonting nytt, men tyvärr har det inte blivit så.

Därför får det nu bli ett långt inlägg om hela mitt höstlov!



Det här lovet har jag faktiskt haft rätt mycket att göra, till skillnad från tidigare lov då jag bara suttit hemma och degat och varit deppig för att jag inte haft någonting att göra. De gångerna jag väl försökt skriva i bloggen så har bloggsidan krånglat.

Det hela började med min 18års middag/fest på lördagen; Grabbarna kom förbi och vi åt en underbar middag som min underbara mamma hade fixat. Därefter gled det in fler människor och vi hade det trevligt och dansade o massor hela kvällen; Bilder finns på facebook!

Här är en bild på mina underbara favoriter!





Hela söndagen gick åt att vara bakis och plugga teori. Ja precis, körkortsteori! För jag skulle nämligen göra skiten på min födelsedag på måndagen och dessutom köra upp. Med min vanliga otur i bakfickan fick jag 51 på teoriprovet; 51!!!! Kan ni fatta? Godkänt är alltså 52!

Ledsen och arg drog jag vidare till farsta för att misslyckas med uppkörningen också, men så jag tydligen tappat bort oturen ur bakfickan så klarade jag uppkörningen helt galant! Hem och uppdatera vägvärkets hemsida var 5e minut för att hitta en ny tid för teorin; Onsdag blev ny tid och som tur var klarade jag teorin; KÖRKORTET VAR KIRRAT!



Härlig låt!







Senare på måndagen fick jag presenter och tårta och blandade massor drinkar och drack champagne; trevlig kväll! Tisdag var jag bakis igen men drog till centrum för att köpa ett par jeans jag fått pengar till och samtidigt umgås med tmL och skaffa ett visakort & internetbank. Nu jääävlar känner man sig vuxen!


Onsdag var träning och sen krogen med Adde; Massor annat folk var där också.
Märkvärt är att det var första gången jag va på krogen utan att behöva oroa mig för att åka fast för falskleg, TJOHOOOOOOO!
Kvällen däremot var både bra och dålig; Kul var det, men 700 kr på en kväll på östermalm är fan inte min stil!


En liten lista på det jag fick;

     - Halsduk
     - 2500 kr
     - Jeans
     - Skor
     - Ett inramat foto på mig och Hårfönsgumman <3
     - 2 plattor underbar öl!
     - Körkortet betalt
     - 1000 kr för jag klarade uppkörningen första gången på farsta



På torsdag blev det bakiskebab och lite chill med grabbarna och sen innebandyträning för första gången på jävligt länge; Gick väl sådär men kommer nog igång snart.

Fredag blev det lite shopping i stan med Gårde, som förövrigt suger på att shoppa, och sen match med B-laget för att sen dra på fest med massor folk. Härlig kväll och dagen efter var inte heller helt fel; Bakiskebab igen och sen dega i soffan hos Gårde och kolla på fotboll hela dagen; Kvällen avslutades med en härlig Milanvinst och en snabbis på donken kl 1 på natten.


Idag var ännu en jävligt seg dag, men vad gör det när AIK TOG SM-GUUUUUUUUUULD!
Kollade matchen hos Viktor och hade allmänt mysigt. Väl hemma blev det en lång stund med Nintendo Wii och sen har jag suttit och kämpat med det förbannade talet som jag ska ha i Svenska B; en del av det nationella provet.

Klockan är nu 02.35 och det är ÄNTLIGEN dags att sova.
CIAO!










Kommentarer
Postat av: Barrebo

GRATTIS till körkortet än en gång. Och tack för att jag fick fira din artonårsdag med dig! Det var grymt. :)

2009-11-02 @ 09:31:05
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Felfel

Du glömde dina möss på presentlistan :)

2009-11-02 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0