IG



Juste, haha!
Jag glömde berätta en sak. 6 stycken i klassen fick G på matte C provet, resten fick IG. Hahahaha! Ganska komiskt ändå. Jag har inte fått se mitt prov än men jag är ganska säker på att jag fick 0 poäng.



Nationellt prov i Svenska B idag. 5 timmar fick vi sitta där. Jag va där i 4½ timme. Kändes som att det blev en ganska bra text. Men som vanligt när det känns så, ja då blir det ju självklart dåligt betyg. Bara att tagga till!


Har precis kollat dagens avsnitt av Paradise hotel. Lite kul faktiskt, att se hur otroligt dumma i huvet vissa människor är.





Blev träning med b-laget idag också. Regnade ganska mycket. Gick faktiskt jävligt dåligt. Men skönt att röra på sig lite. Ska nog gå upp tidigt imorgon och dra till gymmet. Får ju bara ont i ryggen när jag sover för länge så kan lika gärna utnyttja min sovmorgon.


Ciaooooooo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0