MIRAKEL!



DET ÄR HELT SJUKT!
KÄRA LÄSARE! JAG, SORUSH BÅRON BOBO AF SILFVERTRYFFEL AMOORPOUR ÄR FÖR FÖRSTA GÅNGEN I VÄRLDSHISTORIEN KLAR MED PLUGGET FÖRE KLOCKAN 12! DET ÄR ETT JÄVLA MIRAKEEEEEEEL!!!!!!



Ni anar fan inte hur det känns! Att jag lämnade in det i tid också, helt sjukt! Ska bli så jävla skönt att få sova ut lite inatt. Även fast jag kommer vara grymt trött imorgon. MEN DET SKITER JAG IIII!!!!





Helgen var ganska mysig den också. I fredags kollade jag på idol och sen drog jag på fest, men då jag körde bil så drack jag inget. Helt okej asså. En grymt snygg tjej där, trevlig va hon också!
I lördags drog jag och gymmade, sen stressade jag hem och bytte om, drog till Gårde för att kolla på fotboll och förkröka och sen dra på 18-års fest hos Sara i klassen. Grymt trevlig kväll. Eller aa, det jag kommer ihåg i alla fall!

Riktigt jävla bakis var jag igår också. Vaknade o drog till kebaben med grabbarna, kom hem och sov, kollade på tv, pluggade, somnade. Jävlar vilken konstig söndag måste jag säga!


Har massor annat att skriva om men jag orkar inte, för nu ska jag sovaaaaaaaaaaa! Ska försöka skriva mer härliga grejer imorgon! Och totalt skita i att vår affärsplan blev helt fel!


CIAOOOOOOO!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0