Nokia Innovation Camp Stockholm 2009




Jaa ni gott folk. Träningsvärk i hela kroppen är nog dagens uttryck. Och att jag är trött förstås, men det visste ni redan säkert. Plågade mig igenom en helvetesdag idag; UF-lektion som ändå var rätt chill, sen Svenska C i en och en halvtimme, och sen Engelska C lika lång tid. INTE KUL!


Något som däremot var riktigt kul var att jag, tillsammand med 3 andra i klassen blev utvald till att delta i Nokia Innovation Camp 15-16 december.
Vad är det? undrar ni med all säkehet.
Jo det är nämligen så att UF-elever från hela landet samlas och blir indelade i olika grupper med folk man inte känner. Därefter tilldelas man ett verkligt fall/problem som man ska lösa på cirka 24 timmar. Det kommer bli otroligt jobbigt, men även jävligt kul! Dessutom får vi sova på ett nästintill lyxhotell med bar; Aldrig fel!


De andra som blev valda från klassen är Jenny, Emelie och Stefan. Vi kommer att dela på två rum; förhoppningsvis hinner vi umgås lite fritt också!






Vill ni veta mer så kan ni kolla in detta;
NOKIA INNOVATION CAMP





JUSTE!
Jag ska göra debut i innebandy den här säsongen imorgon.
18.30 i Tomtbergahallen. Kommer bli grymt, DÅLIGT! MEN DET SKITER JAG I!




Nu ska jag iväg och kolla på idol med mina sötisar.
Ciao!










Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-14 @ 12:30:15
Postat av: Emelie

Det vet du, vi möts vid baren kl 11 sexy. och eeey, vägra länka mig?!

2009-11-17 @ 18:52:38
URL: http://likabarnlekabest.blogg.se/
Postat av: Bobo

Visste inte ens att du hade blogg när jag skrev det där :P

2009-11-18 @ 17:00:19
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0