Nominerade!



Tjena bloggeeeeeeeeen!
Haha nej fyfan vad fjortis! Så ska jag absolut inte börja mina inlägg.
Eller vad tycker ni? FÖRSLAG TACK!



Som ni kanske förstått så blev vår affärsplan nominerad.
SÅ JÄVLA SKÖNT! Fast ändå inte, för det innebär ju extra arbete. Haha liiite dubbelmoral där.
Och på tal om skolan så är det sådär sjukt mycket som ska göras den här veckan. Fan det tar ju aldrig slut. Vet inte hur mycket mer jag orkar faktiskt.








Hängde med Viktor till gymmet och köpte till slut ett gymkort. Skönt som fan att träna. Dags att komma i form nu för faaaaaaan!
Tyvärr blev kortet lite cp eftersom hon i kassa inte kunde skriva mitt namn rätt, utan skrev typ Nadim Borompor. Hahaha!










Nu ska jag käka en härlig middag och sen bara dega framför teven. Vem vet, jag kanske till och med pluggar lite. HAHA! Vi får se...

Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0