Stressig vecka



Jaa nu sitter man här klockan 01.22 och hungrar ihjäl. Tyvärr har det varit alldeles för stressigt den gånga veckan med både plugg och träningar vilket har resulterat i ungefär... NOLL INLÄGG. Jag vet, jag vet; fan vad dålig jag är.
ELLER?

Näää jag har kommit fram till att jag är ganska grym. Har tränat nästan varje dag, suttit kvar flera timmar i skolan 3 av 5 dagar, kört en träningsdag på lidingö och stuvsta, och självklart hängt med grabbarna.


Affärsplanen ska in på tisdag och det är panik panik panik! Dessutom är det matteprov på onsdag, vilket kommer gå superbra då jag har gjort ungefär... 1 tal under hela 3an. SKITBRA BOBO! Kommer bli första gången i hela mitt liv jag får IG; känns pirrigt.


Idag vaknade jag upp bakis efter en trevlig kväll med trevligt folk och åkte iväg för att döma 3 matcher. 900 kronor på 3 timmar är INTE ILLA! För att ni ska få lite bättre intryck av hur bra det är så ska ni få ta del av två härliga bilder;



NU KAN JAG STOLT SÄGA ATT JAG HAR BADAT I PENGAR!






Nu ser vi fram emot ännu en jobbig och misslyckad vecka både när det gäller träning och skola. TJOHOO!
Ciao!

PATO ÄR KUNG!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du ha så mycket pengar? ;O

2009-11-09 @ 18:14:31
Postat av: Vera

Bobo eftersom du har så mycket pengar kan vi väl gå och shoppa någon dag så kan vi köpa lite fina kläder till mig?!;)

2009-11-11 @ 17:38:19
URL: http://vererla.blogg.se/
Postat av: Bobo

Jag har sparat?

2009-11-11 @ 23:20:24
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: emelie

Nice my niggah!

2009-11-30 @ 10:41:23
URL: http://likabarnlekabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0