Upp och ner



ÄNTLIGEN ÄR AFFÄRSPLANEN KLAAAAAAAAAAR!
Det blev den iofs igår, men jag har inte orkat skriva om det.
Efter flera veckors slitande blev vi klara med skiten.


Den blev jävligt snygg och bra, även om det självklart finns massor småsaker som man kan förbättra. Men det tar vi och ändrar när vi blivit nominerade att skickas vidare till UF!


Efter att affärsplanen blev klar drog jag in till stan och köpte ett par skor.
Vad för skor kanske ni undrar? Jo, sånadär som jag aldrig i hela livet trodde att jag skulle köpa;







Jag tycker i alla fall att dom är skitsnygga, synd bara att dom inte är särskilt sköna.
Får hoppas att man vänjer sig.


Utöver det har den här veckan varit upp och ner. Som sagt blev det mycket slit med affärsplanen måndag och tisdag, men tisdag kväll var det chill och ikväll har jag bara tränat. Så otroligt jävla skönt att det går en kväll utan att man behöver tänka på något.

Iofs kommer jag få IG på matteprovet som vi hade idag, men det är sånt som händer. Säger vi...
Nu ska jag ta mig en iskall öl och somna snarkandes framför teven.

CIAO!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0