Sliten grabb



Jag ska försöka sa jag!
Kanske inte är den mest kontinuerliga bloggaren, men tanken finns där i alla fall.


Kom hem från kos i torsdags morgon, klockan 4 på natten, sov 3 timmar och drog till jobbet sen.
Har nog aldrig mått så dåligt, men ändå har man kul på jobbet, det är väl ett bra tecken?



Rösten är inte riktigt som den borde vara, och den så kallade koshostan sitter fortfarande i, men lika glad är jag väl för det.
Hade en av dom absolut bästa veckorna i mitt liv på kos. Sola, bada och festa varenda dag. Kunde inte ha blivit mycket bättre. Sköna grabbar att resa med också.
Bilder finns på facebook, och det kommer läggas upp ännu fler.




Undrar ni något mer över resan så är det bara att fråga på!



Har faktiskt börja fundera över en hel del viktiga saker här i livet efter resan. Så det var inte bara en underbar semester, det var en riktig tankeställare också. Snudd på att jag blev kvar där i 3 veckor till.

Nu är det jobb hela veckan som gäller, och sen är det dags att börja sätta sig bakom skolbänken igen. Hur taggad jag är på det vet jag faktiskt inte, inte så värst i alla fall. Vi får se hur det går.


Nu ska jag sova för att orka med jobbet imorgon, för direkt efter är det brännbollturnering för alla SEB-kontor i hela stockholm, kan bli stort!

Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0