Fredagkväll




Mums, härlig dag i skolan idag. Fick typ veta att vi har ungefär 500 grejer o göra dom närmsta 8 veckorna, lär ju bli kul...
Men det gäller att kämpa, för när dessa 8 veckor väl är över så kommer de sista månaderna innan sommarn vara ett jävla himmelrike! Sen kommer man inte kunna njuta lika mycket om man vet att man inte gav sitt allt när det väl gällde, så nu kör vi! Full fart och sen blir det slappa, festa och slappa ännu mer!




Vad gäller kvällen så blev det en hemma kväll. En anledning var för att spara pengar till nästa helg då världens bästa "Anders" som jag skrev om i förra inlägget fyller 18. Lär bli en härlig utgång!
Eftersom jag bara lyckades sova 3 timmar natten till fredag, så sov jag mellan 6-9, kollade lite på tv, och sen har jag spelat tv-spel i flera timmar. Bland annat har jag lirat Just DanceWii, i över 1½ timme. Gaaanska härligt måste jag säga!






Blir nog sömn snart. Kanske ska träffa en polare imorgon som jag inte träffar så ofta, och då vill man ju var utvilad! Innebandymatch på söndag också, de blir härligt. Hoppas bara att den här jävla träningsvärken i rumpan går över tills dess...


Det skulle vara trevligt om ni läsare kunde komma med lite åsikter. Kommentera och berätta hur ni helst spenderar en helg. Berätta gärna också om era favoritställen när ni går ut på krogen och så. Skulle vara kul att läsa!

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

catelin är ett bra ställe



och fatburen och antonios och o learys

2010-01-09 @ 04:22:21
Postat av: Anonym

Berätta mer om dig själv! We like when u go deeeeep bror ;)

2010-01-09 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0