Jullov




Jag beklagar över att ni som väntat inte haft någonting att läsa under lovet, men jag har inte alls haft lust att uppdatera.


Kan berätta lite kort om mitt lov;
Vi hade gäster i en vecka, jag har lärt mig blanda riktigt grymma drinkar, jag har varit på bio, träffat folk man inte träffar så ofta, firat nyår med grabbarna, varit domare på en inomhusturnering och tjänat pengar, och sen så har jag sett massor filmer o slappat som fan!






Juste, en hel jävla tv-spelande har det blivit också. Wii, just dance. PS3, Guitar hero. Aaarå, allt blir bra på den nya julklappen vi fick;



Nu har skolan startat igen och jag har en sån enorm jävla ångest. Det är min sista, min viktigaste, min roligaste termin som jag har kvar på gymnasiet, och det är så sjuuukt många tankar, funderingar och saker som måste göras som surrar runt i mitt huvud just nu, så jag orkar bara inte med det. Jag ska ändå försöka njuta så mycket jag kan och ta en sak i taget.


Mina nyårslöften är att träna regelbundet och äta nyttigt, och även att lära mig spela guitarr till sommarn. Därför kommer jag spendera större delar av min fritid då jag inte pluggar, till att träna, och lära mig spela på guran. Jag kommer inte skriva särskilt ofta, men jag ska försökta uppdatera lite då och då.



Tills vidare kan ni njuta av världens bästa låt;







Se nu till att ha ett grymt 2010 allihopa!
Vi hörs snart! ;D









Kommentarer
Postat av: Världens bästa Louise

Deeet vill jag höra sen!!! :O hoppas du kan sjunga också!

2010-01-12 @ 20:10:50
URL: http://norlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0