Speciella människor!




Juste, jag kom precis på en sak! Eller aa, som jag skrev lite kort i förra inlägget att jag träffat folk jag inte träffar så ofta, och jag måste bara säga att jag verkligen ser fram att börja umgås med två av världens härligaste människor; Barbro och Anders, ni vet vilka ni är! :D
2010 kommer bli vårt år och vi ska ha så sjukt kul tillsammans! Ni är helt underbara, och jag längtar efter våra grymma krogrundor framöver i vår.
Barbro, du vet att du kan snacka med mig närsomhelst, dygnet runt. Jag finns alltid! <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: Barrebo

DU är helt jävla underbar Buuub!!!

2010-01-08 @ 01:14:16
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Anders

Sötisinlägg! Du är bra boooob :D

2010-01-09 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0