Ändrade planer & ilska



Halloj!

Kan någon berätta för mig hur det är möjligt för en kille (eftersom vi inte pmsar) att helt plötsligt bli så sjukt irriterad och sur för ingenting? För det var precis det som hände mig nu ikväll. Om någon har ett bra svar så är jag tacksam om den personen hör av sig till mig snarast möjligt.


Vad mer ska man skriva? Kände bara för att skriva av mig mest..


Juste, kan berätta att det inte blir skolbänken, i alla fall inte de närmsta 4 månaderna. Har nämligen fått ett vikariat på SEB Sergels Torg som är på 3 månader, och jag kände att det är en möjlighet jag inte kan missa så jag hoppade av skolan. Vet inte om jag börjar ångra valet lite... Egentligen inte, för jag trivs på SEB, men jag börjar fan sakna skolan asså. Främst att få umgås med folk i min egen ålder. Börjar nästan bli lite rädd för att fastna på SEB för alltid.




Juste, greppade tag om innebandyklubban idag för första gången på ett halvår. Kändes skönt att träffa folk som man inte träffar särskilt ofta, eller inte över huvudtaget annars. Jävligt skönt att köra ett hårt pass också, för det var det faktiskt, eller så är det bara jag som är jävligt otränad. Vi låter den frågan sväva iväg tycker jag.


Nä nu måste jag sova. Ska ju trots allt till jobbet imorgon. OCH KOMMENTERA LITE FÖR GUDS SKULL!
Ciao!





Kommentarer
Postat av: hej kom o hjälp mig

Prostituerade katter WAAAAAAH :) puss

2010-09-02 @ 00:40:02
Postat av: Oerfaren

Inget fel på dom :)

2010-09-02 @ 18:52:42
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0